Spring naar content

Vlog: Customer Service afdeling


03 | 02 | 2021
Farm Trans icon play
Teamlead Customer Service

Als teamlead stuur ik een team aan van in totaal 7 personen. We adviseren de klant en vanaf dat punt begeleiden we het gehele proces, dus order-entry, begeleiding van het order en het hele administratieve proces wat daarbij komt kijken.

Focus afdeling

Onze focus ligt op het aanbieden van groupage en ladingen door heel Europa. Dat doen we in samenwerking met onze eigen Connected Services afdeling en onze planningsafdelingen.

Klachtenafhandeling

Als klachtenafhandeling registreren wij de klacht en rapporteren dit vervolgens aan het management zodat zij kunnen zorgen dat de performance omhoog gaat.

Functie Customer Service medewerker

Als customer service medewerker denk je echt mee met de klant. Verder verzorg je de oplossingsgerichte aanpak wat betreft het oplossen van vraagstukken. Ook vertel je de klant wat de status is van de order, dus daar informeer je de klant over. Verder nemen wij telefoontjes aan van klanten die bijvoorbeeld een wijziging willen aanbrengen in een order of eventueel een klacht willen indienen.

Eigenschappen Customer Service medewerker

Als Customer Service medewerker is het belangrijk dat je een empathisch vermogen hebt. Daarbij is het in de communicatie erg belangrijk dat je duidelijk en rustig met de klant communiceert. En verder oplossingsgericht werken, zodat je meedenkt met de klant.

Ontwikkelingen afdeling

Op dit moment zijn we druk bezig met een aantal automatiseringen. Zo kunnen we alle handmatige werkzaamheden zoveel mogelijk automatiseren. Op die manier krijgen we meer tijd om samen met de klant tot maatwerk service te komen.

Kracht van Customer Service

Onze kracht is het diverse team van professionals waarmee we werken. Er is veel kennis, drive en ervaring van business in ons team aanwezig. Iedere dag werken we dedicated aan het verhogen van de klanttevredenheid.

 

Klik hier voor meer informatie over onze dienstverlening.